Witam na mojej stronie

środa, 15 grudnia 2010

Zimowo i po prostu pięknie

Swiat wygląda bajecznie w swojej zimowej szacie. Wszystko wygląda wspaniale, szczególnie zza okiennej szyby, gdy w domu ciepło, przytulnie i coraz bardziej swiatecznie.

 


Czas teraz uplywa mi przede wszystkim na swiątecznych porządkach, lekkich przemeblowaniach i zmianach.Niestety zastrajkował mój aparat i nie wszystko mogę sfotografować, więc dzisiaj tylko troszeczkę.

 


Każda galązka jakiegokolwiek drzewka iglastego już stanowi dekorację.

 


A adwentowy wianek zmienia się wraz z porą dnia.

 


 


 


Dziękuję bardzo wszystkim, którzy goszczą w "moim małym swiecie". Szczególnie dziękuję tym, którzy zostawiają swoje komentarze.Wszystkie te osoby, stają mi się bardzo bliskie.
Wszystkim życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

  1. Urokliwe świąteczne dekoracje !!!
    Widok z okna piękny !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie na zewnątrz i pięknie wewnątrz
    Nastrojowo i świątecznie...
    *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima u Ciebie, jak z pudełka czekoladek:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam serdecznie i nastrojowo:) bo klimat dziś stworzyłaś piękny....

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i nastrojowo:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Your fresh greenery is beautiful. That is my favorite thing to decorate with during the holidays. Happy Holidays!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach prawdziwie swiateczny....z przyjemnoscia "przysiadlam" na chwileczke.Podziwiam i wzycham,przepiekne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie już tak świątecznie, a ja jeszcze w lesie. Muzyczka na Twoim blogu, bardzo mnie koi :)
    Też mi jesteś bliska :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your decorations :)

    I wish you a merry Christmas !

    many greetings from Hungary:Manka

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!
    Bardzo lubię takie niewymuszone dekoracje. ,,Zielony,,materiał , świece...i nastrój w domu gotowy ;)

    Pozdrawiam (już ) świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak zawsze- pięknie.Pozdrowienia świąteczne.

    OdpowiedzUsuń