Witam na mojej stronie

niedziela, 19 grudnia 2010

Święta tuż, tuż...

Nie potrafię napisać posta, by nie pokazać bajecznego obrazu tegorocznej zimy. Wokół pięknie, biało, wydaje się cicho i spokojnie.Po tarasie skaczą ptaszki różnorodne, dziobią słoninkę i ziarenka.Ostatnio, nasz ogród odwiedziły trzy sarenki.Z wrażenia nawet nie zdążyłam wziąć aparatu.Dla takich chwil warto żyć i warto powtarzać sobie - życie jest piękne.

 


To nic, że trochę szczypie w uszy i kazdy wraca do domu z czerwonym nosem.

 


Czas przygotowań swiątecznych w pełni. Tym razem dekoracje innego pokoju.

 


Konik to nowy nabytek. Bardzo mi się podobał.

 


Ten stroik w postaci koszyszka, w którym wsród jodłowych gałązek ukryły się ptaszki, kupiłam prawie 12 lat temu. Nadal prezentuje się pięknie i czuję do niego szczególny sentyment.

 


 


 


 


 


No i oczywiscie nie może zabraknąć aniołków.

 


Tym razem to cały anielski chór.

 


I oby te anioły towarzyszyły nam przez cały rok, może swiat byłby lepszy?

 


Wszystkim życzę miłego wieczoru i serdecznie dziękuję za przedswiąteczne odwiedziny u mnie.

8 komentarzy:

  1. Ptaszki już czekają na wiosnę. Ja moim sikorkom już od listopada wynoszę coś smakowitego do karmniczka :)

    A aniołki- oczywiście cudowne, jak to aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny konik :) aniolki rowniez
    ahh u mnie jeszcze nie ma sniegu, czekam i czekam :P

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne krajobrazy zimowe u Ciebie. Konik śliczny tak jak i aniołki. Dziękuje za odwiedziny i przemiły komentarz.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabraj,Życzę Tobie i Twojej rodzinie Zdrowych ,Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabrysiu wystrój już piękny, świąteczny...a aniołki są urocze i to cały anielski chór - super!!! Jeszcze raz Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie!
    Pięknych i bajkowych świąt Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tu różności ciekawych można odkryć :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń