Witam na mojej stronie

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Świąteczne nastroje.

Swięta, swieta i po swiętach, atmosfera tej jednej, jedynej takiej nocy szybko mija.Za oknem piękna zima a mi żal, że czas tak szybko mija.

 


W domu jeszcze zapach wigilijnych potraw, mandarynek, pomarańczy i piernika...

 


Choinka stoi dumna, już niedługo dołączy do innych iglaków w naszy ogródku. A teraz niech jeszcze cieszy nas wszystkich.

 


 


Szczególnie urokliwa jest wieczorem, gdy przy zgaszonym swietle błyskają tylko jej lampki, w kominku trzaskają iskry i cichutko, cichutko słychać swiąteczne kolędy....

 


Bardzo lubię te wszystkie swiąteczne dekoracje.

 


Magdzi domek jeszcze długo będzie nas zachwycał.

 


A kartki Beaty podobają się wszystkim.

 


Więc poodpoczywajmy jeszcze w tym swiątecznym nastroju, niech on jeszcze trwa.....

6 komentarzy:

  1. Witam poświątecznie. Przepiękne ozdoby świąteczne.
    Miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! trudno sie rozstac z choinka i jej pieknymi ozdobami. Cieszmy sie nimi tak dlugo jak sie da! Sliczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczności świąteczne przesyłam:-)
    U mnie święta ciągle trwają;-)
    Trochę przeszkadza chodzenie do pracy, ale co tam...
    Staram się zatrzymać te magiczne klimaty jeszcze przez dłuuuugi czas:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam po światecznie !!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna choinka :)
    sama marzę o prawdziwej, ale całe święta spędzam poza domem niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Gabrysiu poświątecznie - masz rację niech te świąteczne zapachy i nastrój jeszcze potrwają! Myslę, że u każdej z nas sporo zapasów w lodówkach pozostało - ja mam niektóre potrawy zamrożone na noc sylwestrową:))) Idę do znajomych więc muszę coś ze sobą zabrać - taki zwyczaj! Moc serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń