Witam na mojej stronie

niedziela, 3 grudnia 2017

Jesienne wieczory.

Kolejny jesienny dzień, bardzo wczesny o tej porze roku wieczór. Chwila ciszy przy rozgrzewającej herbatce, w tle cichutko słychać ballady Leonarda Cohena...





Po dłuższej przerwie przeglądałam znane mi blogi. Tyle się u Was pozmieniało, tyle nowych , wspaniałych rzeczy, tyle ciekawych prac i inspiracji, że zatęskniłam za tą blogową rzeczywistością.

Czasami trzeba coś zostawić, by wrócić po przerwie z pełnym zapasem energii do działania.
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś mnie pamięta, a jeżeli nie, to chętnie poznam osoby, które na chwilę zatrzymają się na mojej stronie i zechcą mi towarzyszyć w odkrywaniu tego co piękne w codziennym życiu.

Czy będzie to ten sam blog - trudno powiedzieć. Zmieniają się czasy, z pewnością i ja się zmieniłam, na wiele spraw patrzę może pod innym kątem.Jednak radość jaką dało mi przeglądanie dzisiaj swojego własnego bloga od chwili jego powstania sprawiła, że postanowiłam wrócić i kontynuować.
Może to będą niezdarne teksty, zdjęcia bez obróbki, codzienne tematy ale jeżeli znajdą się na blogu to znaczy, że były dla mnie ważne. Dla tych chwil się zatrzymałam, tymi chwilami chciałam się podzielić z najbliższymi i tymi, którzy mój blog odwiedzą.
A najszczęśliwsza będę, gdy kogoś zainspiruję w jakiejś dziedzinie albo komuś pomogę.

Więc..........niech się dzieje.

8 komentarzy:

  1. Pozdrawiam cieplutko jrudka

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie powroty są bardzo miłe, czasami trzeba odpocząć, spojrzeć na coś z dystansem... żeby zatęsknić :D Z prawdziwą przyjemnością będę do Ciebie zaglądała, obserwując Twoje ważne chwile, którymi zechcesz się z nami podzielić <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Fajnie , ze wróciłaś. Czasem potrzebna jest przerwa.
    A już od początku czytania tu rozmarzyłam się :
    Chwila ciszy przy rozgrzewającej herbatce, w tle cichutko słychać ballady Leonarda Cohena.
    Lubie słuchać Cohena . Dziękuję , ze mnie odwiedziłaś i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale milo ze wrocilas <3 A w takim otoczeniu jak na zdjeciu to przyjemnie sie herbatke pije <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń