Witam na mojej stronie

środa, 5 czerwca 2013

Truskawki


Pierwsze polskie truskawki już w sklepach.
Pięknie wyglądają i czasem już goszczą na moim stole.
Z utęsknieniem czekam jednak na swoje truskawki.
Jak na razie pięknie kwitną, pojawiają się zielone kuleczki. Potrzeba im tylko słoneczka.


W tym roku skusiłam się na truskawki wiszące, dla próby tylko dwie doniczki.
Mąż wymyślił takie oto stojaki .


Nawet ciekawie wygląda z nimi ogród.


Problem w tym, czy truskawką się spodoba.


 Zachwycają nas swoimi dużymi, różowymi kwiatkami.


Niestety zdjęcia zrobione kilka dni temu,
 teraz moje truskawki  - te na grządce i te wiszące kąpią się w deszczu.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich 
odwiedzających i nowych obserwujących.

Miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. No tak, leje i przestac nie może, dzisiaj nie ma u mnie deszczu ale zimno, gdzie ta wiosna?...a truskawki uwielbiam...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. A w tej stronie świata słoneczko nas rozpieszcza, choć wciąż chłodnawe mamy noce. Moje truskawki - pierwsze w życiu, powoli się czerwienią:)Będzie trudno zadecydować kto pierwszy zje pierwszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej słonka i będziemy się rozkoszować smakiem tych truskaweczek!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad truskawkami zwisającymi na mój balkon, ale jakoś się cel się w tym roku nie zrealizował. Mam za to porzeczkę ;-)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń