Witam na mojej stronie

niedziela, 2 czerwca 2013

Pomiędzy Dniem Matki a Dniem Dziecka.


Moje ukochane bzy doczekały jeszcze Dnia Matki. 
Ot, taki prezent dla wszystkich MAM w naszej rodzinie.


Oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś słodkiego. Tym razem sernik.


W towarzystwie białych róż czuł się bardzo dobrze.
 Niestety, krótko to trwało. 
Szybko bowiem zniknął, bo muszę przyznać był bardzo dobry.


A ja szukam wolnego czasu. Czeka mnie miły wieczór w SPA. 
Fajnie być mamą.


W międzyczasie trudno nie wspomnieć o ogrodzie.


Ciągle coś nowego kwitnie, jest pięknie, kolorowo.


Cynie zachwycają swoimi kolorami i dużymi, zwróconymi do słońca główkami.


Nie wiem jak nazywa się ta roślina, ma piękne, drobne niebieskie kwiatuszki. 


Mam na grządce dwie żurawki, jedna o ciemnych liściach i ta, pięknie teraz kwitnąca.


W tym roku szczególnie zachwycają mnie orliki.
 Wyrosły w różnych miejscach w ogrodzie. 
Wczesną wiosną, kiedy pokazały się pierwsze listki, przesadziłam je w jedno miejsce.



 Teraz przepięknie kwitną. Mają białe, różowe, fioletowe i niebieskie kwiaty.


Prezentują się cudnie.


Niestety muszę się podszkolić. Nazwy tej rośliny też nie znam. Jest stosunkowo wysoka 50 - 70 cm.
Ma piękne ciemno niebieskie kwiaty.


A to już radosne zabawy w Dzień Dziecka.
Dziadek stanął na wysokości zadania i w naszym ogrodzie pojawiła się piaskownica.
Radości nie było końca. Nawet ciocia Weronika załapała się na budowanie piaskowego pałacu.


Nie ma to jak wrócić się do dzieciństwa, choćby tylko na jeden dzień.


A w takim towarzystwie czas płynie miło i sympatycznie.



 Obyśmy wszyscy mieli jak najwięcej z dziecka
 - jego ufności, spontaniczności i umiejętności cieszenia się z kolejnych chwil naszego zycia.

 Wszystkim dzieciom,
 tym małym i tym już dorosłym
 życzę
 wszystkiego najlepszego.

3 komentarze:

  1. Piękne kwiaty, słodkości i miłe świętowanie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smaka mi na sernik narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz ogród.
    Sernik jak smaczny to szybko znika.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń