Witam na mojej stronie

piątek, 27 kwietnia 2012

Skalniak i ...... zielono mi.


Skalniak założyłam kilka lat temu.Pokazywałam go tutaj Jeżeli ktoś myśli, że skalniak nie wymaga dużo pracy, to bardzo się myli. Rośliny szybko się rozrastają i jeżeli jeden rok pozwoli im się rosnąć tak jak one chcą, to w przyszłości trudno to opanować. W tym roku mój skalniak wymaga dużego nakładu pracy. Poczekam aż przekwitną pierwsze wiosenne roślinki i rozpocznie się porządkowanie.A na razie kilka zdjęć tegorocznego skalniaka.










A żeby nie nazywało się, że nie ma żadnych robótkowych nowości przedstawiam Wam zielonego zajączka.


Guziczki i kwiatek zrobiłam na szydełku.


Wśród żółtych  narcyzy prezentuje się nawet dostojnie.



Powstały też woreczki na przydasie, oczywiście wiosenne a nawet powiedziałabym świąteczne. Gościły w nich wielkanocne jajka.

 Gąskę i zajączka haftowała moja córka.


Bardzo lubię taki trawiasty, zielony kolor.


Niestety czas szybko mija i zając wraz z woreczkami poczeka do przyszłorocznych świąt wielkanocnych.


Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze. Sprawiają mi one mnóstwo radości. Stają się motorem do nowych działań. 

3 komentarze:

  1. no pieknie:)
    dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam
    skalniakowe rośliny szybo się rozrastają, właśnie moje floksy tak poszły, że je muszę rozdzielić i rozsadzić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne roślinki skalniakowe! Mam nadzieję, że i jak kiedyś będę miała taki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla córki:) A króliczek śliczny.

    OdpowiedzUsuń