Witam na mojej stronie

czwartek, 9 maja 2013

Skalniak czeka na nowy pomysł.

Wiosna jest piękna.
 Za każdym razem gdy wychodzę do ogrodu znajduję coś nowego, coś ciekawego.
 Tu coś zakwitło, tu coś wyrosło a tu jakieś trawsko, które szybko trzeba wyplewić.
Ty razem moje oko spoczęło na skarpie, gdzie przez ostatnie lata był skalniak. 
Wiecie, jak to ze skalniakiem jest. Długo jest fajny a potem po prostu trzeba go przekopać.
 I ten moment właśnie nadszedł..





Poczekam, aż przekwitną wiosenne kwiaty i zacznę kombinować coś innego.
To co się da poprzesadzam.
Albo porozdaję innym.






A tak wygląda cała skarpa.
 To południowa strona bardzo nasłoneczniona.
 Ziemia bardzo słaba, piaszczysta.
Może ktoś ma doświadczenie jak ją można zagospodarować by efektownie wyglądała.
Ciekawa jestem Waszego zdania.


18 komentarzy:

  1. Cześć ;)
    Ojej jak u Ciebie ślicznie...
    konwalie cudowne...super teren masz wokół domu...marzę o takiej przestrzeni. Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta przestrzeń ma dwie cechy: pierwsza - rzeczywiście jest fajna, druga - wymaga wiele pracy.

      Usuń
  2. pieknosci tu u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty piękne a skarpa cóż... można by ułożyć kilka kamieni posadzić rojniki i inne skalniakowe roślinki może lawendę? Powinna się czuć dobrze na południowej wystawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o kamieniach i rojnikach myślałam. Ciekawy pomysł z lawendą - muszę to sprawdzić. Dziękuję.

      Usuń
  4. Poleciłabym Ci niskopłożące się kwiaty... Niestety nazwy znam tylko z niemiecka, ale myślę, że w każdym sklepie ogrodniczym znajdziesz odpowiednie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty już tam coś wymyslisz, piękne masz kwiaty w ogrodzie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję.Coś z tym myśleniem tym razem mi nie idzie....Poczekamy - zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu u Ciebie, tak kolorowo i radośnie :) Masz piękny ogród i widać że kochasz to co robisz! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny skalniak! Super przestrzeń. Co do skarpy według mnie najlepiej: rojniki i kamienie, może trawy np niebieska :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój skalniak jeszcze cieszy oko ... mam nadzieję, że na dłużej ...
    Kochana zajrzyj do mnie :) Mam skalniaka i wszystko rośnie samo ... kolorowo i dość efektownie - może Ci się spodoba i zainspiruje.
    Twoja szklarenka to jak dla mnie świetna sprawa ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie. Bardzo mi się u Ciebie podoba i chyba mam już pomysł.... Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Kolorowo masz w ogródku - pozdrawiam powodzenia ze skarpą !

    OdpowiedzUsuń