Witam na mojej stronie

piątek, 15 lipca 2011

Ogrodowe migawki i grilowanie.

Pogoda sprawia, że więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu niż w domu. Wszystko rośnie kąpane ciepłym letnim deszczykiem i muskane promieniami słońca. Każda chwila jest niepowtarzalna.

 


 


 


 


 


Coraz częściej zamiast typowych obiadów grilujemy. W towarzystwie rodziny, przyjaciół i znajomych miło mija czas. Popołudniowe grile przeciągają się do późnych godzin wieczornych, czasem i nocnych....

 


 


 


 


To również okazja na ciekawe zabawy dla najmłodszych.

 


Autorem zdjęć jest Basia.

10 komentarzy:

  1. Ogrodu szczerze zazdroszczę !!!Ja to sobie na balkonie mogę posiedzieć ...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż ślinka poleciała! Strasznie fajne są te grille wiszące na łańcuchach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i pysznie! I to sloneczko na Twoich fotografiach! Lato w pelni!

    Serdecznie zapraszam po odbior wyroznienia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ smakowitości na ruszcie:) ślinka cieknie:P zapraszam na mój biżuteryjny blog;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. masz u mnie wyróżnienie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Gabryniu bardzo serdecznie. Dzięki Ci skarbie za pamięć i odwiedziny. Widzę, że u Ciebie zmiana wystroju saloniku...a zdjęcia przyprawiają o zawrót głowy i apetyt:))))Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaczki przesyłam. Pobuszuję sobie jeszcze trochę po Twoich włościach...poczytam co jeszcze ciekawego u Ciebie się działo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszmy się ostatnimi ciepłymi dniami. Zazdraszczam Ci tych grillowych wieczorów :) Ślinka pociekła pomimo rannej pory ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gabryniu co się dzieje, czy wszystko u Ciebie w porządku? Trochę się martwię, bo nic nie wiem jak ta jesień na Ciebie podziałała. Mnie ogarnęło takie lenistwo, że strach, ale ogólnie czuję się dobrze, więc napisz choć słowo!!!!Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń