Witam na mojej stronie

wtorek, 21 września 2010

Jesienne nastroje

Wieczory coraz chłodniejsze i coraz dłuższe. Pierwsze przepalanie w kominku.



Miłe ciepło, choć inne niż w słoneczne lato. Swiat przybrał jesienne barwy.Dom też zmienia swój wygląd.Przyniesione z ogrodu gałązki, kwiaty, szyszki umilą raczej smutnawe w nastroju jesienne wieczory.





Próbowałam zrobić jesienne wianki, na prezentację muszą trochę poczekać, jeszcze czegos im brak.Nigdy tego nie robiłam, więc muszę poobserwować bardziej wprawione w tej materii koleżanki. A jest co podziwiać.





Materiału na jesienne cuda mam mnóstwo,więc przez najbliższe wieczory nudzić się nie będę.





Marzy mi się serduszko z owoców dzikiej róży. Muszę jednak poczekać, by więcej ich dojrzało i były tak pięknie czerwone jak te na zdjęciach.





Bardzo podobają mi się czerwone kuleczki irgi.





Wrzosy pozostawiam do dekoracji łazienki.





To z pewnoscią nie ostatnie jesienne zbiory, wszak jesień dopiero się zaczyna.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki zestaw: strzelający ogień w kominku, wino wytrawne, ser pleśniowy i muzykę z kabaretu Starszych Panów. Taki zestaw dobry jest i na jesień i na zimę.
    Nie lubię jesieni, bo jest mi wciąż zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mimozami jesień sie zaczyna...";))) a u Ciebie i wrzosy i dzika róża i irga... Czuję, że będzie pięknie!!! Moje brzozy też zaczynają się złocić i sypać liściem do stawu:( Pozostaje przeczekać do lata, najlepiej przed cieplutkim kominkiem z kubkiem czegoś na rozgrzanie:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień się rozgościła w lasach, na polach, na łąkach...tyle darów dała, z których można śliczne dekoracje stworzyć...a Ty masz widzę z czego "czarować" :)
    Ja jeszcze nie przepaliłam kominka, ale chyba to zrobię, bo tak pięknie u Ciebie płonie - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:)Ja w kominku też już palę...bo zmarzluch jestem okropny:)
    Tak, jesień podarowała tyle pięknych barw w roślinkach z których można wyczarować urocze ozdoby domu:)Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze nie palą, więc wieczorami okrywam się kocykiem. Też nie znoszę zimna...w domu, natomiast uwielbiam spacerować po parku i obserwować zmieniające się z dnia na dzień kolory liści. Myślę, że przy Twoich zdolnościach, to wyjdzie piękny w kształcie i kolorach wianuszek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful flowers, we have the yellow flower here wild in the fields.
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Nastrojowo ,tajemniczo i cieplutko u Ciebie.Wyobrazam sobie twoje wianki,,,,,wrzosy,dzika roza,irga.......oh.Muzyczka przeniosla mnie do lasu pelnego "czarow".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ciepłolubna więc kominek jak najbardziej ... piękne będą jesienne wianki.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Materiału masz pod dostatkiem, więc czekam na piękne, jesienne dekoracje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń